Szerző: SOMFAI PÉTER
2024.10.16.
Valóban csak a gyengébb marketing az oka az adakozási kedv csökkenésének?
Nyilván a tájékoztatás akadozásának is lehet szerepe abban, hogy az adófizetők egy tekintélyes hányada nem támogatja az arra jogosult civil szervezetek valamelyikét. A többség nem azért nem teszi, mert nem ért egyet a működésükkel. A lakosság egy jelentős része azt sem tudja, hogy kinek adhatná oda a pénzét. Valahol meg kellene ismerni, kiket és milyen azonosító feltüntetésével lehet részesíteni a kedvezményben, de ezeket a hirdetéseket nem adják ingyen. Pénzbe kerülnek, a civil szervezeteknek pedig ebből van a legkevesebb. Az amúgy is szűkös költségvetésükben nemigen találnak rá forrást. Ebből kialakulhat egy önmagába visszatérő kör: most üres a kassza, nem telik reklámra, emiatt nem jönnek a személyi jövedelemadóból származó bevételek, később újra meg kell húzni a nadrágszíjat, és egy év múlva megint nem lesz pénz reklámra…
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.