Szerző: ZÁCH DÁNIEL
2024.02.27.
Sokan szembesültek ezzel a dilemmával hét és nyolc óra közt, amikor egymás után több baleset is történt az M7-es 45. kilométerénél, ezért mindkét oldalon kaotikus helyzet alakult ki. A balesetekben egy ember meghalt, négyen súlyosan, tizennégyen pedig könnyebben sérültek meg, több tucat jármű összetört, majd a rendőrség megkezdte az ügy kivizsgálását.
Amikor olvasónk előzőleg észrevette, hogy az addigi több százról tíz méterre csökken a látótávolság, lassítani kezdett, bekapcsolta az autója ködlámpáit, illetve az elakadásjelzőt. A legveszélyesebb szakaszon nem mert belenézni a visszapillantó tükörbe, mert attól tartott, nem veszi észre időben, hogy áll előtte egy jármű az úttesten. Kikerült egy roncsokból álló járműcsoportot, és mivel a következő baleseti gócpont mellett nem akart és nem tudott elhajtani, végül a belső sávban állt meg, mert látszott, hogy több autósnak segítségre lesz szüksége. Kiszállt, és ekkor készítette azokat a fotókat, amelyeket elküldött szerkesztőségünknek is.
Információink szerint a közelben lévő térfigyelő kamera képén semmit nem lehetett látni a baleset időpontjában. Reggel hét órától nagyjából 20-30 perc alatt csökkent minimálisra a látótávolság, ezután a felvételeken csak egy szürke folt szerepel, ezért a rendőrségnek sem lesz könnyű dolga, amikor el akarja dönteni, hogy ki milyen mértékben felelős a történtekért. Ennek nemcsak a hatósági eljárások miatt van szerepe, de azért is, mert ha az összetört autók gazdái nem tudnak megállapodni a felelősség kérdéséről, akkor ehhez külső segítségre lesz szükségük...
Lásd még:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.