Szerző: DANÓ ANNA
2023.07.15.
A kisebb, azaz a 100 ezer forint alatti költéseket (például hasi ultrahang, egyéb diagnosztikai és járó beteg szakrendelés), ha nagyon-nagyon kell, még megoldják az emberek – mondta Gáspár Péter, aki magánegészségügyi betegirányítási rendszert működtet.
A Prémium Egészségpénztár adatai szerint tavaly már minden ötödik orvosi vizit magánellátónál zajlott. Önöknek mi a szerepük ebben az ökoszisztémában?
A cégem, a MediCorp Hungary Zrt. három éve van a piacon, ami valójában öt év. Az első két évben egy mobilappal próbálkoztunk. Ez egyfajta „doktor Uber”-ként közvetlen kapcsolatot hozott létre az orvos és a páciensek között. A betegek az alkalmazáson keresztül a nap 24 órájában szinte bármikor kapcsolatba kerülhettek, konzultálhattak szakorvossal. Ez a modell a részünkről részben a marketingköltségek, másrészt az orvosok díjazásán bukott meg. Ebben a rendszerben ugyanis egy körülbelül 10 perces konzultációval a gyógyítók 2000 forintot tudtak megkeresni, míg egy 15 perces, mondjuk sima járóbeteg rendeléssel ennek a tízszeresét. Amikor aztán a Covid alatt a kórházak bezártak és a digitális termékek iránti kereslet megnőtt a betegellátásban, mi üzleti koncepciót váltottunk és a páciensek helyett a szolgáltatók váltak az ügyfeleinkké. Így született meg a Medio rendszer, mely online időpontfoglalásra, betegút-menedzsmentre és telemedicinára kínál integrált megoldást. Mostanra 200-220 partnerünk között, az egyszemélyes lakásrendelőktől az egészen nagy magánszolgáltatókig szinte mindenkivel van kapcsolatunk...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.