Szerző: WIEDEMANN TAMÁS
2023.06.05.
...Itt izzadnak a legtöbben
- Nagykanizsán húsz busz rója az utakat, egyikben sincs légkondi, a járművek átlagéletkora 16 év.
- Szekszárdon tíz buszból egyben sincs légkondicionáló, a buszok átlagéletkora 15 év.
- Békéscsabán 17 buszt üzemeltet a helyi járatokon a Volánbusz, a járművek átlagéletkora 15 év. Ebből kettő volt légkondicionálóval felszerelve 2022-ben, egy évvel korábban egy sem.
- Dunaújvárosban a 24 helyi járatos buszból kilencben volt klíma, a buszok átlagéletkora 16 év.
- Egerben a 15 éves átlagéletkorú flotta 34 buszból áll, ebből kilenc légkondis jármű volt tavaly.
- Győrben 92 busz teljesít szolgálatot, a 13 éves átlagéletkorú járművekből 39-ben van klíma.
- Nyíregyházán nyolcvan buszból 52 klímás, az átlagéletkor 11 év.
- Salgótarjánban 24 busz üzemel a helyi járaton, ebből 21 légkondival van felszerelve, az átlagéletkor 16 év.
- A soproni tömegközlekedésben 16 busz közlekedik, ebből 13-ban van klíma, a járművek átlagéletkora 11 év.
- Szegeden a nyolcvan buszból 55-ben van légkondi, az átlagéletkor tíz év.
- Székesfehérváron nyolcéves a buszok átlagéletkora, a 65 járműből 47 klímás.
- Szolnokon 51 busz teljesít szolgálatot, ebből 13-ban van klíma, a járművek átlagéletkora 14 év.
- Zalaegerszegen a 32 buszból kilencben van légkondi, az átlagéletkor 13 év.
- Budapesten 1373 autóbusz közlekedik, ebből 1348-ban van klíma, vagyis a fővárosi helyi közlekedésben a buszok 98 százaléka légkondicionálóval van felszerelve. A BKV 963 buszt üzemeltet, míg alvállalkozója, az ArrivaBus Kft. 410-et, utóbbiak mindegyike klímás, egyedül a BKV-nak van még 25 olyan busza, amelyben nincs légkondi. A BKV-flotta átlagéletkora 10,7 év, míg az alvállalkozó buszai átlagosan 7,9 évesek...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.