Szerző: SZŰCS DÁNIEL
2023.04.30.
Akár tizenhárom perccel is növekedhet a menetidő a jelenleg is az egyik leglassabb fővonalként számontartott Budapest–Szeged vasúti viszonylaton. A főváros és az ország harmadik legnagyobb városa között légvonalban hiába van mindössze százhatvan kilométer, az utazás vonattal így 2 óra és 35 perc lehet decembertől. Vitézy Dávid a teljes kelet-magyarországi vasúti hálózat összeomlásától tart, a MÁV szerint viszont megfeszítetten dolgoznak a karbantartáson, és nincs ok aggodalomra.
„A vasúttársaság nyilvános segélykiáltást fogalmaz meg, a laikus közönség számára is szépen kimunkált, könnyen érthető infografikákon elmagyarázva, hogy évtizedes távlatban nem látott pályaállapot-romlással terveznek a vasúti fővonalakon a következő menetrendi évre” – írta Vitézy Dávid korábbi közlekedésért felelős államtitkár múlt héten pénteken, reagálva azokra a hírekre, amelyek szerint a szegedi mellett több vasúti fővonalon nőhet a menetidő az egyre romló pályaállapotok miatt.Szeged felé +13;
Miskolcig +7;
Nyíregyházáig +5;
Szolnokig +3 percről van szó.
Azt Vitézy is leírja posztjában, hogy ez „még nem történt meg, de már tudják előre, és ezzel tervezik a jövő évi menetrendet”...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.