Szerző: BOZZAY BALÁZS
2023.04.28.
A család az család elnevezésű kampány 2020 decemberében indult el a közösségi médiában, azután, hogy az Országgyűlés megszavazta az Alaptörvény módosítását, amivel szigorította az örökbefogadás szabályait, és törvénybe foglalta, hogy az anya nő, az apa férfi.
Gulácsi Péter, a magyar futballválogatott egyik legjobb játékosa akkor a Facebook-oldalán állt ki a kampány mellett, azt írta:
„Minden embernek joga van az egyenlőséghez, és minden gyermeknek joga van ahhoz, hogy boldog családban nőjön fel, attól függetlenül, hogy mennyien vannak és hogy milyen neműek, vallásúak vagy bőrszínűek a családtagok.”
Azokban a hónapokban több mint negyven márka, köztük az IKEA, az HBO és a Sziget is csatlakozott a kampányhoz. Korábban kiállt a családok sokszínűsége és a melegek jogai mellett Istenes Bence műsorvezető, Hrutka János korábbi magyar válogatott focista, Ördög Nóra, a kormányközeli TV2 műsorvezetője és az RTL Klub is.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.