QUBITSzerző: BALÁZS ZSUZSANNA2023.04.28.
– Szakképzésben dolgozom, most zajlik a második teljesítményértékelésünk, az előző három éve volt. Élesben tudom bemutatni, mire lehet felhasználni az értékelési rendszert iskolán belül – írta a napokban a Facebookon egy középiskolai pedagógus. A budapesti tanár a folytatásban leírta, hogy miközben a három évvel ezelőtti értékeléskor minden mutatóra maximális, azaz a lehetséges 6-ból 6 pontot kapott, és szóban idén is azt azt közölte vele az iskola vezetősége, hogy kiemelkedő teljesítményt nyújtott mind az intézményi innováció, a pedagógiai módszertan alkalmazása, a tantestületben végzett munkája, szakmai felkészültsége, mind pedig a diákokkal és a kollégáival végzett munka területén, idén az értékelése mégis átlagosra csökkent. Az idei értékelő ívén az alábbi pontszámok -
- szerepeltek:szakmai felkészültség 4/6
- pedagógai tervezés 4/6
- pedagógiai értékelés 4/6
- személyiségfejlesztés 4/6
- innovációs tevékenység 4/6
- együttműködés oktatókkal és szülőkkel 3/6
Ez egyúttal azt is jelenti, hogy az idei értékelés alapján a tantestületi bérsávok legfelső szintjén lévő szegmensből a legalacsonyabb szintű sávba került. Mint nyilvános posztjában írja, „minden olyan kollégámmal együtt, akik a januári kétórás figyelmeztető sztrájkban részt vettek. Felkészül: a közoktatás!”..
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.