Szerző: JUHÁSZ VANESSZA
2023.02.07.
A marketingkommunikációban már évszázadok óta bevett gyakorlat, hogy nők testével próbálnak eladni szinte bármilyen terméket vagy szolgáltatást. Felmerül a kérdés, hogy vajon a politikában ez miért lenne másképp? Az ország egyik legnagyobb látogatottságú, KESMA-birodalomhoz tartozó hírportálja az utóbbi években „hatalmas mellek” „szexi bikinik” és „meztelen testek” közé bújtatva igyekszik terjeszteni a kormánypropaganda különböző üzeneteit feltehetőleg férfi olvasói számára.
Az Origónál naponta átlagosan akár több tíz ilyen szofterotikus tartalom is a hírportál címlapjára kerül, amely már számos más sajtóorgánum figyelmét is felkeltette (olyannyira, hogy még egy Chrome-kiegészítő is született a szoftpornó kiszűrésére annak, aki csak ezért látogatná a hírportált). Ezek a „hírek” azonban elképesztően tárgyiasító és szexista hangnemben számolnak be az érintett nőkről, amivel egyesek szerint a testszégyenítés kultúráját is előretolják a médiában.
De mégis hogy lett az Origóból Magyarország első, „nemzetstratégiai jelentőségű”, keresztény-konzervatív szoftpornó weboldala?
...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.