Szerző: TORONTÁLI ZOLTÁN
2022.08.18.
Minden 20 eurónál drágább termék iránt jelentősen visszaesett a kereslet – ezt mondta a német Lebensmittel Zeitungnak az egyik diszkont kiskereskedelmi lánc ottani menedzsere. A jelek szerint Németországban elérkezett az, amire az elmúlt hónapok fejleményei alapján már mindenki számított: az infláció elérte azt a szintet, amikor a vásárlók már nemcsak “lefelé vásárolnak”, azaz olcsóbb alternatívákat keresnek, hanem bizonyos termékeket már meg sem vesznek.
A Lidl egy német lapnak egyértelműen azzal magyarázta a jelenséget, hogy a vásárlók aggódnak a közelgő tél és a megugró energiaköltségek miatt, és a spórolás beépült a mindennapokba...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.