Szerzők: upszonline.hu
2022.07.
_______
LÁTÓSZÖG
„Olyan vagyok, mint egy ház alapok nélkül” – Három történet
TANULMÁNYOK
BOROSÁN LÍVIA – BUDAINÉ CSEPELA YVETTE – CSERNY ÁKOS – SOÓS ISTVÁN – HAMAR PÁL: Fekete pedagógia az iskolai testnevelésben és a sportban
—
DERZSI-HORVÁTH MARTINA – MASA ANDREA – BÁNFAI-CSONKA HENRIETTA – BÁNFAI BÁLINT – SZABÓ ATTILA – DEUTSCH KRISZTINA: Különböző iskolatípusban tanuló középiskolás diákok önminősített egészségi állapota az egészségvédő és kockázati magatartásformák tükrében
MŰHELY
Negatív gyermekkori élmények hatása a szenvedélybetegségek kialakulására, A felismerés és a megelőzés lehetősége; Kábitószerprevenció az iskolapad mellett – 2020. szeptember 30. – Az Új Pedagógiai Szemle részletes konferenciabeszámolója
ISKOLA – VILÁG
JAKAB GYÖRGY: A békeviselt nemzedék történelemtanárai
—
DONÁTH PÉTER: Imre Sándor levélváltása Kemény Gáborral a II. zsidótörvényről és a pedagógia, a pedagógusok, az egyetemek feladatairól s hallgatóiról 1939–1944-ben
KÖZELÍTÉSEK
PÉTER-SZABÓ RICHÁRD: Komoly játékok használata a középszintű
oktatás során – Hogyan viszonyulnak a pedagógusok az oktatási célú
videójátékokhoz?
—
JÁVOR JUDIT: Dráma-e a tanítás? – Előadóművészi készségek a tanórán
ABSTRACTS
Szerkesztői jegyzet (Kaposi József)
A címlapon Albert Mercédesz tollrajza (6. osztály, 2007/8-as tanév)
A hátlapon Részlet Bruno Schulz Értekezés a próbabábukról – Befejezés című írásából
KÉPEK: Rajzok és festmények – a korábbi nevén Károlyi István 12 Évfolyamos Gimnáziumba (ma Újpesti Károlyi István Általános Iskola és Gimnázium) járó gyerekek 2008-ban, illetve 2010-ben született munkái, rajztanáruk Tuza Márta. Nevek és évfolyamok a képek mellett!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.