Szerző: DIREKT36 / SZABÓ ANDRÁS
2022.03.11.
Ez az epizód is mutatja, hogy a Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető Rogánnak és a hozzá közel állóknak milyen kiemelt szerepük van a választási készülődésben. Rogán ugyanis annak ellenére is a mostani kampány megkérdőjelezhetetlen irányítója, hogy ezt a posztot töltötte be a 2019-es önkormányzati választás előtt is, amelyen a Fidesz a várakozásainál sokkal rosszabbul szerepelt.
Közben a Fidesz politikusai maguk is tartanak attól, hogy a 2019-es Borkai-ügyhöz hasonlóan ezúttal is kirobban egy rájuk nézve terhelő botrány a kampány vége felé. Annak érdekében, hogy egy kormánypárti politikus esetleg nyilvánosságra kerülő homoszexualitása minél kevésbé befolyásolja a választás végkimenetélét, a különböző pénzosztásokkal igyekeznek támogatottságban minél nagyobb előnyre szert tenni az ellenzékkel szemben.
A Direkt36 több mint egy tucat forrással – kormányzati szereplőkkel és velük kapcsolatban álló ellenzéki politikusokkal – beszélgetve próbálta megérteni a Fidesz választási stratégiáját. Mindegyikük azzal a feltétellel vállalta a beszélgetést, ha nem írjuk le a nevüket.
Mindezzel kapcsolatban több kérdést is feltettünk Orbán sajtófőnökének, Rogán minisztériumának és a Fidesznek is. Egyelőre egyik helyről sem kaptunk választ.
A 2019-es választás Rogán renoméját nem tépázta meg, a Fidesz számára azonban számos tanulsággal szolgált. A Facebookot tudatosan kerülő Tarlós István példáján okulva arra jutottak, hogy közösségi média nélkül nem lehet választást nyerni. Ezért kezdték el kiképezni a Fidesz politikusait a Facebook megfelelő használatára. Ráadásul ezzel a felismeréssel párhuzamosan létrejött a kormányközeli figurák közösségi médiás jelenlétét szponzoráló Megafon Központ is...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.