Szerző: NAHALKA ISTVÁN
2022.03.13.
TANTERVDIKTATÚRA, TÚLTERHELÉS, MEGTANÍTHATATLAN MENNYISÉGŰ TANANYAG, A PEDAGÓGUS AUTONÓMIÁJA
L1 esték - a Szakértői Elegy a Társadalomért Alapítvány szervezésében 2022. március 7.
Szakértők, a pártok képviselői és a Civil Közoktatási Platform (CKP) nyolc hónapos rendszeres egyeztetését követően összeállt egy 100 pontból álló javaslatcsomag (https://elegy2021.hu/oktatas/), amely keretbe foglalja egy jövőorientált, korszerű oktatási rendszer koncepcióját.
Az egyesült ellenzék arra tett ígéretet, hogy programjának kialakításakor ezt a szakmailag megalapozott keretet tekintik irányadónak. A Civil Közoktatási Platform szakértői ennek kapcsán a korszerű oktatásról való gondolkodás négy meghatározó területéről beszéltek, majd beszélgettek a közönséggel. A vitát moderálta: Ónody-Molnár Dóra
Csatornánkon megtekinthetők a bevezető előadások külön-külön és az azt követő vita:
- Bevezető és Ercse Kriszta: Miért nem tudjuk pontosan, hogy néz ki a Jóisten? https://www.youtube.com/watch?v=lqpQ8...
- Nahalka István: Kell-e tanterv? https://www.youtube.com/watch?v=Q1b29...
- Braun József: Tudnának-e a mai pedagógusok máshogy tanítani? https://www.youtube.com/watch?v=YOif1...
- Juhász Ágnes: Mire való az iskolai oktatás és mire nem – avagy felkészíthet-e az iskola az életre? https://www.youtube.com/watch?v=n-D1R...
- A vita: _________________ A vágatlan élő közvetítés itt tekinthető meg: https://www.facebook.com/events/90678...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.