Szerző: Rezeda
2021.12.07.
„A Devon grófságbeli Exeterben Shirley Chaplin ápolónő 30 évig viselt a nyakában egy kis keresztet, amikor a munkahelye felszólította, hogy válasszon a kereszt és munkahelye között. Chaplin a bírósághoz fordult, de a pert elveszítette.” – Ezt a kis színest Semjén Zsolt adta elő nekünk annak bizonyságául, hogy manapság a világban, Európában, de felteszem, már kies hazánkban is üldözik a keresztényeket, de legalábbis sanyarú a sorsuk. Elég csak ránézni Semjénre, és máris látszik a rengeteg borzalom, ami vele is személy szerint napra-nap megesik.
Mielőtt bővebben elmesélnénk a magyar hitvédő újabb esetét, kiindulásnak egy személyes toldás, amelyben higgadtan és halkan elmesélem, mennyire fárasztóan unalmas a permanens keresztényi tutulás a XXI. században, és innen nézvést a Devon grófságbeli Exeterben Chaplin ápolónő este is. És nem érzelmi restség okán, hanem mert messziről jött ember azt mond, amit akar. Másrészt pedig minden hajnalban harangzúgásra kelek, szemben a téren áll a Szentháromság szobor, mellette az adventi koszorú, ahol minden hétvégén ökumenikusan gyújtják meg az áhítat gyertyáit.
Tessenek megszámolni, az előző mondatban hány olyan aktus van, ami a keresztények üldöztetésére utal, így, ha Chaplin ápolónővel példálózik Semjén, az olyan, mintha azt adná elő, hogy ágyékkötős népek pedig misszionáriusokat vacsorálnak. Vagy azért kérne ma különös elbánást a mai hívőknek, mert Néró mészárolgatta az elődeiket, mire én az inkvizícióról és máglyákról kezdenék el előadást tartani. Mindezzel csak arra akartam utalni, jó lenne egymást békén hagyni, és Semjén (meg Orbán és az összes többi) jól tenné, ha nem akarna hittérítőt játszani. Pedig azt teszi.
És az a szép, hogy mindezt is, amit az előző bekezdésben előadtam, már olybá veszik, mintha én bántanám őket, holott dehogy. Csak arra utalnék, hogy ahogyan ők azt mondják, a melegek ne meneteljenek pride-okon és a négy fal között melegkedjenek, hasonképp venném jó néven, ha például nem körmenetelnének húsvétkor, és ők is a templomaikban maradva hódolnának a babonáiknak. Mindkettő magánügy, Semjén hite és hitetlensége is, de ő teleóbégatja a nagyvilágot a keresztény felsőbbrendűséggel, és voltaképp ez az, ami beszélni késztetett ma.
„Ahol a politikai korrektség jelszavával még azt is megszabják, hogy mit mondhatok és mit nem, akkor nyilvánvaló, hogy erre az antropológiai, szexuális, kulturális forradalomra csak egy válasz adható: az ellenforradalom. A téboly forradalmával szemben a józan ész ellenforradalma.” – Nos, erről volna szó. Mint kitetszik, Semjén a maga hittérítését ellenforradalomnak és pláne a józan ész ellenforradalmának nevezi, ami azért húzza mosolyra a számat, mert hitről beszél, a logika felől közelítve, a hitet a józan észre hivatkozva magyarázni azonban öreg hiba...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.