Szerző: SZEKA
2021.11.26.
Ismét bebizonyosodott a tétel, mely szerint, ha egy szimfonikus zenekar minden tagja ugyanazt a dallamot játssza, a produkció erőtlen, unalmas sőt, hallgathatatlan lesz. Minden kormány, amely úgy gondolja, hogy a sajtóban a mennyiségi változás minőségibe csap át, hatalmasat téved, hiszen a papagáj-effektus csak egy bizonyos pontig hozza a népszerűséget. Most, hogy lefejezték a magyar kormány legfontosabb médiakolhozának teljes vezetését, fel kell tennünk a kérdést: Rogán Antal vajon megértette, hogy nem a lapátra tett káderek hibáztak, hanem az ő utasításai voltak rosszak?
A Médiaworks Hungary Zrt. ugyan jóval kisebb cég, mint a KESMA (Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány), melynek részeként tevékenykedik, ám a félezer fejű kormányzati óriás legfontosabb eleme. Ez a Mészáros Lőrinchez és köreihez köthető médiabirodalom birtokolja a többek között a Magyar Nemzetet, a Nemzeti Sportot, a Bors című bulvárlapot, valamint az összes megyei napilapot. A lapbirodalom joggal nevezhető a KESMA ékkövének, már ha azt vesszük alapul, milyen fontos szerepet játszik az Orbán-kormány népszerűsítésében.
Amellett, hogy hatalmas potenciál lapul egy ilyen kiterjedt médiabirodalomban, az a veszély is fenyegeti az ilyen vállalkozásokat, hogy az általa kiadott termékek egysíkúak, unalmasak, elfogultak lesznek. Mivel a KESMA lényegében a Rogán Antal által irányított propagandaminisztérium közvetlen irányítása alatt áll, ezek a gyermekbetegségek mindjárt az indulásnál felütötték a fejüket. Nem kell messzire mennünk ennek demonstrálására, hiszen mindenki jól emlékszik még azokra az „ünnepi” számokra, amikor minden megyei napilap címoldalán Orbán Viktor fotója díszelgett, ami mellett szóról szóra ugyanaz az interjú volt olvasható a miniszterelnökkel Szobtól Bácsbokodig, Lőkösházától Nemesmedvesig...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.