Szerző: BARNÓCZKI BRIGITTA
2021.10.14.
Kiemelkedő nézettséget hozott a második miniszterelnök-jelölti vita az RTL Klubnak szerdán, a másfél órás, élő műsor a 18-49 éves körében 17,2%-os közönségarányt ért el, ez a teljes lakosságban 816 ezer főt jelentett. Összehasonlításként: szeptember 24-én az első vita 16,4%-os közönségaránnyal futott, így a szerda esti vitaműsor nézőszámban 25%-os növekedést jelentett a fő célcsoportban, míg a teljes lakosságban 22%-kal többen nézték a tegnap esti vitát a két héttel ezelőttihez képest – írta közleményében az RTL Magyarország.
A vitaműsor saját idősávja legnézettebb műsora volt a 18-49 évesek körében és a teljes lakosságban is, emellett utóbbi célcsoportban július közepe óta ez lett a legnézettebb műsorszám a hétköznap estékben – közölte a csatorna.
A szerdai vita nézői összetétele nagyon hasonló volt az elsőhöz: most is inkább a budapesti (30,1 SHR%), vidéki nagyvárosi (25,1 SHR%) magasabb iskolai végzettségű (felsőfokú: 36,3 SHR%, érettségizett: 22,8 SHR%) nézőket érdekelte a leginkább a két jelölt összecsapása. Érdekesség ugyanakkor, hogy a második vita nézői között a legnagyobb növekedés az első fordulóhoz képest a fiatalokon (18-29: +57%), illetve a kisvárosi (+31%) és falusi célcsoporton (+53%) volt.
A választási vitaműsor online nézettsége is kiemelkedő volt: csütörtök reggelig az RTL Most-on a videóindítások száma csaknem 9700 volt. Az online nézők 31%-a nő, 69%-uk férfi, átlagos életkoruk 36 év. Ez a megoszlás csaknem megegyezik a vitaműsort a televíziós adással párhuzamosan, online élőben az RTL Most+ felületén követőékkel: itt 39 éves átlag életkor mellett 38% volt a nők és 62% férfiak aránya.
A teljes, másfél órás vitát itt tudják visszanézni, a felvételt köszönjük az RTL Klubnak. A legerősebb pillanatokról szóló összefoglalónkat itt láthatja:...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.