Szerző: DPMK
2021.04.16.
- Vajon minden út a digitális világba vezet?
- Hogyan kötheti össze egy projekt New Yorkot Péccsel?
- Mire képes egy középiskolásokból szerveződő stáb?
- Hogyan készíthetünk rajzfilmet óvodásokkal?
- Hogyan lehetséges a tehetséggondozás a pandémia idején?
A fenti kérdések mögött olyan megvalósított projektek állnak, amelyek mindegyike digitális pedagógiai jó gyakorlatként példa és minta lehet a pedagógusok számára az online térben és a jelenléti oktatásban egyaránt.
Öt olyan jó gyakorlatot ajánlunk a figyelmükbe, amelyek az elmúlt években a Digitális Témahét programjának kiemelt, díjazott projektjei voltak. Bár a digitális munkarend során a jelenléti projekthetek személyes kapcsolatainkra ható erejét nem élhetjük meg, azonban a módszer alkalmazása több szempontból mégis indokolt és hatékony megoldás lehet az online tanulás, vagy akár a hibrid/jelenléti oktatás idején is. A projektekben leírtak mögött megbúvó gyakorlati segítségen túl ösztönözni is szeretnénk Önöket, hogy a digitális munkarendben szerzett tapasztalataikra alapozva csatlakozzanak a Digitális Témahét programjához...
Öt olyan jó gyakorlatot ajánlunk a figyelmükbe, amelyek az elmúlt években a Digitális Témahét programjának kiemelt, díjazott projektjei voltak. Bár a digitális munkarend során a jelenléti projekthetek személyes kapcsolatainkra ható erejét nem élhetjük meg, azonban a módszer alkalmazása több szempontból mégis indokolt és hatékony megoldás lehet az online tanulás, vagy akár a hibrid/jelenléti oktatás idején is. A projektekben leírtak mögött megbúvó gyakorlati segítségen túl ösztönözni is szeretnénk Önöket, hogy a digitális munkarendben szerzett tapasztalataikra alapozva csatlakozzanak a Digitális Témahét programjához...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.