Szerző: STUBNYA BENCE
2021.04.06.
Egy hete az egész világsajtón végigsöpört a hír, hogy a világ második legnagyobb autógyártó cége, a német Volkswagen az elektromos meghajtás melletti elköteleződését hangsúlyozva a Voltswagen márkanévre vált át az Egyesült Államokban. A cég még aznap közleményben jelezte, hogy a névváltásról szóló bejelentés áprilisi tréfa volt.
Ez a történet dióhéjban viszonylag jól foglalja össze a Volkswagen körüli eseményeket az elmúlt hónapokból. Egyrészt kifejezetten a vicceskedés és a visszavont közlemény, – illetve az, hogy két nappal április 1. előtt publikálják az április elsejei tréfájukat – jól mutatja azt, hogy mennyire megváltozott az egyébként magát mindig komoly, nagy presztízsű cégként pozicionáló cég kommunikációja.
Másrészt pedig az a tény is túlmutat önmagán, hogy a névváltoztatás hírére a Volkswagen részvényeinek* értéke az amerikai tőzsdén 13 százalékkal nőtt, és a cáfolat bejelentése ellenére is 9 százalékos erősödéssel zárta a napot...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.