Szerző: Partizán
2021.04.28.
A kilencvenes évek második felében a kereskedelmi tévék letarolták a hazai médiapiacot. A TV2 és az RTL Klub kínálatában megjelentek a nyugaton már jól ismert vetélkedők, szórakoztató szappanoperák, valóságshow-k. A kereskedelmi tévék berobbanásának azonban van egy kevéssé tárgyalt árnyoldala is.
Magyarországon családok százezrei élnek a létminimum alatt. A TV2 és az RTL Klub szórakoztatónak szánt műsorai ezzel szemben előszeretettel rájátszanak a munkás emberek életviteléről kialakult sztereotípiákra. Mai műsorunkban megnézzük, hogy miért végtelenül káros ezeknek a sztereotípiáknak a kritikátlan sulykolása, a kereskedelmi tévék pedig hogyan járulnak hozzá, hogy a társadalmunkban egyre mélyebb szakadékok alakuljanak ki.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.