Szerző: BRÜCKNER GERGELY
2021.02.18.
Magyarországon a Fidesz a legnépszerűbb párt bizonyos társadalmi csoportokban, például a kistelepülések idősebb lakói között hatalmas az előnye. Máshol, így a nagyvárosi fiatalok körében azonban kevesebb híve van.
Ennek megváltoztatására többféle ötlet is felmerült a propagandagépezetnek tanácsokat adók körében, akik természetesen ezért cserébe megbízásokban reménykednek, így
- egy fiatalos tévécsatorna,
- facebookos lájkhadsereg képzése,
- egy indonéz kommunikációs sikerrecept lemásolása,
- de még a feltörekvő netes sztárok, az influenszerek bevonása is.
De vajon mennyire reálisak ezek a célkitűzések?
A témáról korábban itt írtunk, most pedig többekkel beszéltünk, elsősorban olyanokkal, akik vagy a konkrét elképzelésekkel találkoztak már, vagy az influenszerek világát ismerik jobban. Mint előbbiek mesélik, a Fideszben a 2019-es önkormányzat választás részleges kudarcai után lett hangsúlyosabb a harc az agyakért és a szívekért, vagyis a nyitás a fiatalok felé. Írásunkhoz azonban nemcsak a vezető kormánypárt, hanem általánosan is a politikai üzenet-továbbítás lehetőségeiről is érdeklődtünk...
De vajon mennyire reálisak ezek a célkitűzések?
A témáról korábban itt írtunk, most pedig többekkel beszéltünk, elsősorban olyanokkal, akik vagy a konkrét elképzelésekkel találkoztak már, vagy az influenszerek világát ismerik jobban. Mint előbbiek mesélik, a Fideszben a 2019-es önkormányzat választás részleges kudarcai után lett hangsúlyosabb a harc az agyakért és a szívekért, vagyis a nyitás a fiatalok felé. Írásunkhoz azonban nemcsak a vezető kormánypárt, hanem általánosan is a politikai üzenet-továbbítás lehetőségeiről is érdeklődtünk...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.