Szerző: HAJDU MIKLÓS
2020.11.28.
Ezeken az eseményeken a cégek képviselői nemcsak üzletelhetnek egymással, hanem tájékozódhatnak is a piaci folyamatokról, az új fejlesztésekről és szereplőkről. Ezt sok magyar vállalkozónak sem kell hosszasan magyarázni, hiszen ők is rutinszerűen vesznek részt a saját ágazatuk egy-két évente megrendezett szakmai kiállításán, nagyon gyakran Németországban.
A nagyobb, nemzetközi értékesítési részlegeket, sales-eseket is fenntartó vállalatoknál könnyebb áthidalni ezeknek a lehetőségeknek a hiányát, nem csoda tehát, hogy a cikkben idézett adatok szerint az 500 főt meghaladó méretű cégek terveznek a leginkább spórolni a kiállításokon való megjelenéssel. A kisebb cégek erőforrásai ugyanakkor csak megalkuvásokkal teszik lehetővé, hogy saját szervezésű online eseményekkel pótolják az elmaradó vásárokat...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.