Szerző: nickgrabowszki
2020.10.15.
A legújabb fejlemény szerint a Médiapiac nevű lap esett áldozatául a terjeszkedésnek. A vásárló, egy Boros Bánk Levente nevű NER-stróman és -propagandista egy másik kormányagitkának nyilatkozva nem árulta el (meg se kérdezték tőke), hogy honnan volt pénze az akvizícióra. Azt viszont igen, hogy hogy miért szüksége a NER-nek a Médiapiacra:
"Ez a lap lehetőség arra, hogyfüggetlen, szakmai értelmezését adjuk Magyarország és a világ médiapiaca működésének, ez az ars poeticánk. Eddig ugyanis elsősorban a balliberális narratíva érvényesült ebben a kérdésben, akár a hazai kontextust, akár a magyar médiapiac nemzetközi megítélését nézzük. Így például ha Brüsszelben az utóbbi években terítékre került a magyar média témaköre, akkor csak a szakma balliberális szegmense volt jelen, a saját álláspontjával."
Ami egészen magyarul azt jelenti, vettek egy lapot, amit a civilizált világban az asztalra lehet tenni, mint a józan ész ellensúlyát: azért foglalták el a Médiapiacot, hogy abban le tudják tagadni a médiapiac elfoglalását.
A Boros nevű ember erősen kárhoztatta
- a fals értelmezéseket,
- a tények figyelmen kívül hagyását,
- a szakmaiság megerőszakolását.
Aminek okán azonmód ki is rúgta a Médiapiactól a lap addigi összes munkatársát.
Hogy a régi néven működő vadonatúj lap mennyire lesz "független", azt jól előrejelzi, hogy a Boros a közpénzekből finanszírozott ún. Médianéző Központ igazgatója...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.