Szerző: BOGÁR ZSOLT
2020.04.22.
A magyarok szemében a „gazdasági sikerek” legitimálják az Orbán-rendszert, miközben a társadalom többsége azt is látja, hogy a rezsim a gazdagoknak kedvez. Az orbáni propaganda hatása elementáris, ugyanakkor a koronavírus okozta válsághelyzet nyomán kiderülhet, hogy a kommunikáció kevés. A Policy Solutions és a Friedrich Ebert Stiftung közös kutatását, mely az elmúlt tíz év kormányzásának társadalmi megítélését vizsgálta, ma délután mutatták be egy online beszélgetés keretében.
„Az Orbán-korszak három legnépszerűbb intézkedése összhangban van azzal, aminek a kommunikációjára a kormány a legtöbbet költötte”
– kezdte az előadását Bíró-Nagy András kutatásvezető, a Policy Solutions igazgatója a Závecz Research bevonásával készült kutatásról, amely az elmúlt tíz év kormányzati teljesítményének társadalmi megítélését vizsgálta egy 1000 fős reprezentatív mintán. (A kutatás itt elérhető.)...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.