Szerző: TÓTH BALÁZS
2020.01.28.
Sikersztorinak ígérkezik az elektromos autózás, de közben egyre csak nő az emberiség közlekedési igénye, és ennek már hazánkban is megtapasztaljuk a hátulütőit, mindenki azt hangsúlyozza, hogy egyszerűen nem fér el több autó Budapesten. Hosszabb távon erre megoldást kínálnak majd az önvezető és megosztva használt autók, ez pedig megteremti az igényt arra, hogy járműveink még inkább négy keréken guruló szórakoztatóközpontok legyenek.
Ez a négy trend: az elektromos autózás, az önvezető rendszerek, a netkapcsolat és az autómegosztás nagy nyomást gyakorol az autógyártókra a kutatás-fejlesztés területén, döntően befolyásolják a munkaerőpiaci folyamatokat, és a McKinsey tanulmánya szerint a közép-kelet európai régió ennek nagy nyertese lehet.
Széllel szemben haladnak
A nyugati autógyártók több szempontból is hátrányos helyzetben vannak, kezdve azzal, hogy a legnagyobb tudást a belsőégésű motorok és azok alkatrészeinek fejlesztésében és megépítésében halmozták fel, szakértőik átlátják a mai autók teljes felépítését, és jól tudják, hogy hol lehet itt-ott spórolni az alapanyagokon, hogy beleférjenek az elvárt gyártási költségbe...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.