2020. január 8., szerda

A KORMÁNYZATI INTÉZKEDÉSEKEN TÚL A KASTÉLYPROGRAMOT IS BALÁSY CÉGEI REKLÁMOZHATJÁK

ÁTLÁTSZÓ / KÖZBESZERZÉS
Szerző: KATUS ESZTER
2020.01.07.


Nettó 267 millió forintért reklámozhatja a Nemzeti Kastélyprogramot a New Land Media és a Lounge Design. Ez persze csak aprópénz ahhoz képest, hogy a Miniszterelnöki Kabinetiroda nettó 11,8 milliárd forintos szerződést kötött velük a kormányzati intézkedések népszerűsítését szolgáló kommunikációs feladatokra.

A Nemzeti Kastélyprogram és Nemzeti Várprogram keretében tavaly december közepén komplex kommunikációs feladatokkal bízta meg a Nemzeti Kommunikációs Hivatal a New Land Media és a Lounge Design Kft.-t – derül ki az uniós közbeszerzési értesítőből.

A Balásy Gyula tulajdonában álló két cég nyílt eljárás során, egy másik pályázóval, az Adistrict Reklámügynökség Kft.-vel szemben lett befutó. A 267,6 millió forint fejében hét helyszín (az Esterházy-kastély, a bajnai Sándor-Metternich-kastély, a dégi Festetics-kastély, a füzérradványi Károlyi-kastély, a majki Kamalduli Remeteség, a nádasdladányi Nádasdy-kastély és a sümegi Püspöki palota) “kommunikációjával összefüggő stratégiai tervezési feladatok” ellátását kell biztosítaniuk.

A munka és az összeg azonban eltörpül amellett a megbízás mellett, amelyet Balásy cégei a Miniszterelnöki Kabinetirodától kaptak a minap.

A 24.hu szúrta ki a január 6-án nyilvánosságra hozott szerződést, amely szerint Rogán Antal tárcája 11,8 milliárd forintot biztosít a kormányzati intézkedések népszerűsítésére. Hogy ez pontosan mit takar, az nem derült ki a dokumentumból, de a Kabinetiroda háttérinformációi alapján többek között belföldi és nemzetközi tájékoztató anyagokra, kampányokra és honlapokra vonatkozhat a megrendelés...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.