Szerző: KÁLMÁN ATTILA
2020.01.23.
Az önkormányzati választás és a klímaügyi defenzíva után keresi a kommunikációs kitörési pontot a Fidesz. Egyelőre a cigányokon és a börtönviselteken csattant az ostor, de jól látszik: a kormány olyan ügyeket keres, amelyekben az emberek igazságérzetére hivatkozva könnyen maga mellé tudja állítani a többséget.
Régen nem látott kommunikációs krízissel küzd a Fidesz, amit az önkormányzati választás felerősített.
A kormányzati kommunikációs gépezet erősen központosított: amint arról a múlt héten írtunk, évek óta hetente többször szondázzák a közvéleményt, majd a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetirodában tömör üzenetekre és kommunikációs panelekre fordítják az eredményeket, amiket aztán sulykolhatnak a Fidesz-KDNP beszélő fejei.
Ebbe az Arthur Finkelstein amerikai politikai tanácsadótól származó, a Fideszben Habony Árpád által meghonosított modellbe kerültek homokszemek. De vajon miért, és mi lehet a kiút?
...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.