Szerző: Az Én Pénzem
2019.11.21.
Webshopok során számlálók pörögtek, illetve pörögnek most is, mutatva, mennyi idő van hátra az idei Black Friday kezdetéig, de szinte mindenütt feltűnő reklámok hívják fel a lehetőséget az év nagy akciós időszakára. Az akciók iránti lelkesedés sajnos gyakran háttérbe szorítja a szükséges óvatosságot.
A Black Friday lényegében a karácsonyi vásárlási boom meghosszabbításaként indult az Egyesült Államokban, és terjedt el világszerte. Tavaly a Fekete Pénteken mintegy 800 ezren vásároltak, és megközelítőleg 40 milliárd forintot költöttek. A szakemberek – mint azt a Tudatos Vásárlók Egyesület közzétette – idén ennél is többre, több mint egymillió vásárlóra, és akár 80 milliárd forintos bevételre is számítanak.
Sok helyen már nem is csak a péntek a fekete. Az akciózást számos esetben már megkezdték a boltok, sőt, akadtak, amelyeknél már november közepe óta lehet élni az alacsonyabb árakkal. Emellett kitartanak akár a hétvégéig is. A legtöbben minimum a november 22-ét követő szombatot is hozzácsapják, de akad bolt, ahol egész hétvégén, sőt, akár egy további hétig is eltart...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.