Szerző: URFI PÉTER
2019.09.02.
Két és fél hónapig tartott a régió legforgalmasabb villamosvonalának menetrendszerinti javítása. Idén is volt minden, amit az elmúlt években megszokhattunk: a legnagyobb hőségben megállót kereső tömegek, zavartan toporgó turisták, dugóban álldogáló vagy éppen 40 fokos pótlóbuszok, filmbe illő forgalmi káosz és áramütéssel ösztökélt villamosvezetők.
Az érintett szakaszokon „többségében 2010 előtt – van, ahol közel 20 éve – végeztek utoljára nagyfelújítást, ezért idén nyáron a korábbinál korszerűbb, könnyebben karbantartható vágányokra cserélték a nagy terhelésű járművek sűrű követése miatt elhasználódott sínpályát” - olvassa a budapesti, és nem érti, hogy akkor mi végre volt az elmúlt évek kínja, a 2009 óta végigszenvedett újabb és újabb lezárások. A BKK közleményének következő mondata után pedig összerándult gyomorral képzeli maga elé azt a poklot, ami jövőre vár rá:
„Ennek köszönhetően a jövőben szükséges beavatkozások gyorsabban elvégezhetők lesznek.”
Tavaly is volt magyarázat, idén is van és jövőre is lesz, de reggel alig gondoltam már az egészre, hiszen mától megszűnnek hányattatásaink, és újra teljes vonalon jár a 4-6-os villamos. Ezzel a derűs tudattal sétáltam ki a Krisztina körútra, hogy megvegyem bérletemet. A jegyautomata sötét képernyője egykedvűen meredt rám...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.