Szerző: CZINKÓCZI SÁNDOR
2019.09.28.
Az önkormányzati választások előtt is a Fidelitasra bízta a Fidesz a negatív kampányt, így elárasztották a fővárost az óriásplakátok, amiken igyekeztek összemosni az ellenzéki jelölteket Berki Krisztiánnal. Karácsony Gergely sajtótájékoztatóját pedig cirkuszi zenével zavarták meg.
Az RTL Híradója arra lett volna kíváncsi, hogy a Fidesz ifjúsági szervezete mennyit költ az önkormányzati kampányra, ezért megkérdezték Borbély Ádám budapesti elnököt, de nem tudta megmondani, mennyibe kerül a lejárató kampány. Borbély annyit mondott a csatornának, hogy ez egy központi tervezés alatt álló projekt, az éves beszámolóból lehet majd választ kapni...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.