Szerző: SZABÓ BRIGITTA
2019.09.21.
A teljes népesség negyede, több mint kétmilliárd ember tartozik az úgynevezett Z generációba, amelynek ellentmondásos mindennapjaira az HBO új sorozata, az Eufória ráirányította a közfigyelmet. A Z generáció tagjai éncentrikusak, nem kasztosodnak, bárkit és bármit bármikor kikapcsolnak az életükből, ugyanakkor a legtudatosabb fogyasztók, akiknek a net nem segédeszköz, hanem maga a mindennapi élet. Amikor vásárolnak, nem a márka és az ár érdekli őket, hanem a tárgy tulajdonlása és az élmény, amit azon keresztül megkaphatnak. Számukra nincsenek országhatárok, a globális világban gondolkoznak. Soha generáció nem volt akkora hatással a társadalmi és gazdasági folyamatokra, mint e mostani Z generáció...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.