Szerző: ÁGOSTON ZOLTÁN
2019.09.07.
A G7 írja, hogy a a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda még 3,5 milliárd forintot költ el arra, hogy tájékoztassa „a magyar állampolgárokat és a nemzetközi közvéleményt” az Orbán-kormány döntéseiről. Az „Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok” című közbeszerzés-sorozatnak ez már a nyolcadik része, „Az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok” felkiáltással pedig tizenhatodszor ír ki közbeszerzést a tárca.
A mostani 3,5 milliárd forint azt jelenti, hogy ami a propagandára költött pénzt illeti, az Orbán-kormány 2019-ben már 49 milliárd forintnál jár. Ez hatmilliárd forinttal több a teljes tavalyi összegnél.
Az Orbán-kormány kommunikációs pályázatain évek óta rendre Balásy Gyula két cége, a Lounge Design Kft. és a New Land Media Kft. nyer. Tulajdonosuk 6,3 milliárd forintos osztalékot vehetett ki belőlük...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.