2019. augusztus 7., szerda

KERESZTÉNY, KONZERVATÍV ÉRTELMISÉG. AZ

KOLOZSVÁRI SZALONNA
- NEHAZUGGY BLOG
Szerző: LÁZÁR GERGŐ
2019.08.07.


Nagyon úgy néz ki, hogy a Coca-Cola botrány nem csillapodik, a Pesti Srácok is ráakaszkodott a témára, miszerint gusztustalan és felháborító az, hogy az óriáscég plakátokon hirdeti, hogy a szerelem, az szerelem. Ezen azért akadtak ki a konzervatív oldalon, mert a plakátokon azt állítják, hogy a melegek közötti szerelem is ugyanolyan természetes, mint egy férfi és nő közötti. Ez már túl sok volt az álkeresztény propagandistáknak és ellenkampányba kezdtek. Sorban érkeztek a cikkek, amelyek megpróbálták megmagyarázni, miért is gusztustalan az, ha egy multi kiáll a melegek jogaiért. A cikk-dömping legerősebb darabjáig egészen tegnapig kellett várni, amikor is Vésey Kovács László megmondta a tuti a Pesti Srácok hasábjain:

"Mégis kinek képzelik magukat ezek a népnevelő ambíciókat dédelgető nagyvállalatok?! Azt hiszik, ők a mi tanító bácsijaink? Ki hatalmazta fel őket, hogy a tőkéjükkel és a hatalmukkal visszaélve elkezdjenek társadalommérnökösködni? "

Ezt úgy hívják marketing, kedves László. A vállalatok már csak ilyenek, néhanapján véleményt nyilvánítanak egy-egy társadalmi kérdésben, amihez egyébként minden joguk megvan. Ezt ugyanis nem csak a nagy nemzeti magyar kormány teheti meg, hanem bárki más is, a szólsásszabadság keretein belül. Ellentétben mondjuk a kormánnyal, amely bőven a törvényi kereteket túllépve gyűlöletkampányt folytatott mind EU-s vezetők, mind pedig egyes hazai politikusok és Soros György ellen. Azokon volt miért felháborodni, a Coca-Cola reklámjain azonban nincs miért. Az ugyanis nem a melegséget propagálja, hanem azt, hogy ne tegyünk különbséget heteroszexuális és homoszexuális párok között.

Persze a kormánysajtó ezt nem így látja, ők hatalmas összeesküvést látnak ismételten csak a dolog mögött...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.