Szerző: ERDÉLYI KATALIN
2019.07.22.
A Nemzeti Kommunikációs Hivatal és a Turisztikai Marketingkommunikációs Ügynökség Nonprofit Zrt. múlt héten Balásy Gyula reklámcégeivel szerződött 10 milliárd forint elköltésére, most pedig újabb 6 milliárdot pályáztattak meg kommunikációs feladatokra. A tender nyertese egy évi másfél milliárd forint árbevételű cég, melynek többségi tulajdonosa egy tavaly novemberben alapított vállalkozás.
Az EU-s közbeszerzési értesítő pénteki kiadásában jelent meg, hogy a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) és a Turisztikai Marketingkommunikációs Ügynökség Nonprofit Zrt. (TMÜ) július 2-án újabb szerződést kötött Magyarország népszerűsítésével összefüggő feladatokra.
A keretszerződés értelmében évente 9 db külföldi és belföldi kampányhoz (tervezetten 6 külföldi, és 3 belföldi) kapcsolódóan többek között kampánystratégiák, kreatív koncepciók, reklámajándékok, tévé- és rádiószpotok, kommunikációs tréningek fognak megvalósulni.
Továbbá lesznek rendezvények is:...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.