2019. július 15., hétfő

MEGÉRI LEMONDANI A KÁBELTÉVÉ-ELŐFIZETÉST?

G7 BLOG
Szerző: STRAUB ÁDÁM
2019.07.14.


A földi sugárzású, a kábel- és az IPTV-szolgáltatás csak lomhán kullog a technológiai fejlődés mögött, mivel igazán kiemelkedő, ultra-HD minőséget kizárólag az olyan szolgáltatók nyújthatnak, mint amilyen például a Netflix – írtuk néhány hete. A streamingszolgáltatások előretörése töretlen: a Deloitte elemzése szerint az Egyesült Államokban az idén már többen (69 százalék) fizettek elő legalább egy online streamingszolgáltatásra, mint olyan előfizetéses tévészolgáltatásra, mint amilyen a kábeltévé. Az utóbbira ugyanis már csak az amerikaiak 65 százaléka költ. Egyelőre sehol másutt a világon nem ilyen magas a „cord cutterek”, vagyis a kábeltévés (vagy bármilyen más hagyományos tévés) előfizetésüket lemondók száma, mint az USA-ban, napjainkban ugyanis valószínűleg itt a legjobb a szolgáltatások ár-érték aránya.

Az amerikai szolgáltatók meglehetősen drágán adták a tévé-előfizetéseket, miközben a Netflixen és az HBO-n kívül rengeteg más helyi médiavállalat kínál már online szolgáltatásokat. A Deloitte szerint egy tipikus amerikai felhasználó átlagosan három különböző streamingszolgáltatásra fizet elő. A Deloitte számai szerint az amerikai felhasználók már több időt (46 százalék) töltenek fizetős videoszolgáltatások előtt, mint azok ingyenes alternatíváival (29 százalék), így az sem meglepő, hogy idén novemberben a Disney cég is saját online videós szolgáltatást indít majd az országban...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.