HVG ONLINE
Szerző: SZABÓ YVETTE
2019.06.08.
A hirdetési piac megszállásával pénzügyileg is ellehetetleníti a független médiumokat a kormány. Orbán Viktor mesterműve a bankrendszer átalakításától a Pecina-féle strómanok mozgatásáig terjed.
Új csillag született a reklámpiacon. Rogán Antal Nemzeti Kommunikációs Hivatalának aktuális kedvence, Balásy Gyula tavaly szeptemberben megvett egy kis céget, a Media Dynamicsot, és az bő fél év alatt az egyik legnagyobb médiaügynökséggé nőtte ki magát. Az üzletláncoktól a gyógyszergyárakig a legfontosabb piaci hirdetők már őt, Balásyt keresik.
Az idén már több tízmilliárd forintot költöttek el nála, hogy azután a Dynamics egyből megtalálja azokat a felületeket, amelyeken érdemes reklámozni: elsősorban a Mészáros Lőrinc közelében landolt TV2-t, ahol Balásy kétszer annyit költ, mint az RTL Klubnál, másodsorban a Simicskától Mészároshoz megérkezett plakátcéget, a Publimontot, harmadrészt pedig az ősszel felállt kormányközeli médiabirodalom rádióját és újságjait.
Kétségtelen, hogy a Fideszhez erősen vonzódó Balásynak már az előélete is imponáló volt, hiszen a hozzá kötődő Lounge-csoport évek óta tarol Rogán Antal hivatalának tenderein...
ITT OLVASHATÓ
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.