Szerző: Az Én Pénzem
2019.06.17.
A Hableány katasztrófája után sok szó esett arról, mennyire zsúfolt a Duna belvárosi szakasza. A Fővárosi Közgyűlés által készített mobilitási terv alapján a hajók száma még jócskán gyarapodhat is. Az autóval rendelkező budapesti lakosokat legfájdalmasabban az érintheti, hogy a mostani díjmentes helyi parkolás helyett parkolóházakban, mélygarázsokban pénzért tehetnék le kocsijukat.
Az új belvárosi kikötők létesítését össze kell hangolni a közterület-fejlesztésekkel, javítani kell a gyalogos hozzáférés feltételeit – olvasható a Budapesti Mobilitási Terv 2030 című, a Fővárosi Közgyűlés által készített koncepcióban (ebben van szó a nagy nyilvánosságot kapott dugódíjról). Mint leírták: a Dunához kapcsolódó turisztikai attrakciók hajós megközelítését is természetessé kell tenni. A szövegből kiderül, hogy új kikötők létesítése is a tervek között szerepel...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.