Szerző: SZILY LÁSZLÓ
2019.06.28.
Ha már mi fizetjük a bulit, nézzük meg alaposabban, milyen útvonalon fog haladni 2020-ban a Giro d'Italia három magyarországi szakasza.
Valamennyire fontos persze a dolog sportvonala is, sőt már az sem tűnik teljes képtelenségnek, hogy magyar versenyző is induljon rajta, de a magyar szervezők a saját bevallásuk szerint is főleg azért lobbiztak ki 7,8 milliárd forint közpénzt a kormánytól a világ második legnagyobb bringás körversenyének idehozatalára, mert a nagy háromhetes kerékpárversenyek tévéközvetítése az egyik legjobb mód manapság egy ország reklámozására. Hiszen a Girót 185 országban adják, a közvetítés pedig látványosan váltogatja a versenyzőkről szó szerint testközelből lőtt akciófelvételeket a helikopteres tájképekkel. Eltekintve attól az egyébként nem jelentéktelen kérdéstől, hogy érdemes-e egyáltalán közpénzből nemzetközi sportversenyeket rendezni, az elég valószínűnek tűnik, hogy ha már, akkor egy ennyire híres bicikliverseny reklámszempontból többet ér szinte bármilyen teremben vagy stadionban rendezett viadalnál...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.