2019. június 19., szerda

KUSS, MI ÍGY TERVEZÜNK VASUTAT!

HÍRKLIKK
Szerző: FÖLD S. PÉTER
2019.06.19.


Kisvasútban már jók vagyunk, a nagyhoz még fel kell nőnünk. De nincs baj, megoldjuk ezt is, senkinek ne legyenek kétségei, hogy az a vonat, amelyik ma még nem fér át az alagút alatt, jövőre vígan zakatol majd, mintha soha nem is lett volna vele semmiféle probléma. Látjuk már az alagutat a fény végén.

Arról van szó, hogy kiderült: a MÁV kötelékébe jövőre érkező Stadler KISS motorvonatok 31 centivel magasabbak, mint az eddig használt FLIRT-ök. Önmagában ez még nem volna baj, az már inkább problémás, hogy a Kelenföldi pályaudvar és a Déli pályaudvar között ősidők óta meghúzódó alagút alacsonyabb, mint az említett szerelvények.

Azt hihetnénk, hogy ez egy tervezési anomália, magyarul, botrány, fejek hullnak a porba, de legalábbis sűrű feddésekről hallunk majd, ám szerencsére a MÁV-nál minden másképp van. Ott nincs kapkodás, pánik meg még annyira sem. Mindenki teszi a dolgát, és a projekt végeztével felveszi majd a jól megérdemelt jutalmát...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.