Szerző: Homár
2019.05.10.
Ne mindig csak a botrány és a mérgelődés! Kellenek néha azok a kérdések is, amik segítenek eligazodni a fogyasztóvédelem zavarosnak tűnő világában. Ezért örültünk Dani kérdésének, aki a szavatosság borzongató fogalmáról kérdezett minket. Egész pontosan arról, hogy mit takar a bizonyítási teher?
"Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, illetve a fogyasztóvédelemhez, amely sokakat érint - a szavatosság. A törvény viszonylag egyértelmű: a 2. évtől szavatosság van, illetve " "A termék átvételét követő hat hónap elteltével viszont a bizonyítási teher a fogyasztó oldalára kerül." - mit takar ez a bizonyítási teher? Milyen formában kell nekem fogyasztóként bizonyítanom, hogy a hiba gyári hiba?
Például ahhoz, h egy 10e Ft-os mobiltelefon javítást megcsináljon a szerviz, nekem vinnem kell egy mondjuk 50e Ft-os szakértői véleményt, amit aztán vagy elfogadnak, vagy nem?"
Természetesen ebben az esetben pláne a szakértőkhöz fordultunk:...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.