Szerző: Az Én Pénzem
2019.05.22.
Hamarosan indul a digitális kárfelmérés az Allianznál, akár néhány év múlva pedig már a kiutalásról is szoftverek dönthetnek. A fogyasztóbarát lakásbiztosítás összehasonlíthatóvá teszi majd a termékeket, és nagyobb árversenyt is hozhat – mondta Kisbenedek Péter, az Allianz Biztosító elnök-vezérigazgatója az Azénpénzem.hu-nak adott interjúban.
Azénpénzem: Hogyan tudnak a mai digitális világhoz alkalmazkodni a biztosítók, hogy ne tűnjenek kihalófélben lévő mamutoknak? Mitől lesz modern egy biztosító?
Kisbenedek Péter: Az Allianz csoport fő stratégiai célkitűzése most a „simplicity”, azaz az egyszerűség. Minél gyorsabbá, egyszerűbbé kell tenni a működést úgy, hogy ezzel ne csak az ügyfélélményt fokozzuk, hanem a költségeket is jelentősen csökkentsük, és a biztosító technikai működését javítsuk. A munka nem most, hanem jó tíz évvel ezelőtt kezdődött. Mára előfeltétel, hogy a háttérfolyamatok megfelelően legyenek automatizálva, digitalizálva. Ha a back office működése ilyen szempontból nincs rendben, akkor arra nem lehet ráültetni semmilyen új folyamatot az ügyfelek irányába. Ezen a területen sokat invesztáltunk. Ezt az ügyfelek nem látják. Csak érzékelik a szolgáltatások gyorsaságából vagy pontosságából, mennyire digitalizáltak a háttérfolyamatok...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.