HADHÁZY: UNIÓS PÉNZBŐL REKLÁMOZZA MAGÁT A KORMÁNY A CSALÁDBARÁT ORSZÁG PROJEKTBEN
ÁTLÁTSZÓ
Szerző: RÁDI ANTÓNIA
2019.05.02.
Önismereti tréning a Turul Óvodában, illetve okostelefon-kiválasztást segítő workshop – egyebek mellett efféle hasznos okosságokra nyert rengeteg uniós forrást a valaha Magyar Vitorlás Központnak hívott Családbarát Ország Nonprofit Kft. Összesen csaknem tízmilliárd forintot.
Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő 2017-ben már szentelt Korrupcióinfót a Családbarát Ország NKft.-nek, az Új Nemzedék Központ cégének. A friss adatok a politikus értékelése szerint azt bizonyítják: azóta sem álltak le a pénzlehúzással. Eheti Korrupcióinfóját Hadházy az nkft. két friss projektjének, egy 6,1 milliárdos és egy 1,7 milliárdos pályázatnak szentelte.
A 6,1 milliárdos EFOP-projekt így jellemzi magát: “az Európai uniós forrásból megvalósuló Családbarát ország projekt nem kisebb feladatot tűz ki célul, mint a családbarát Magyarország megteremtését.”
A szerződés mellékleteiből kiderül: több mint 2 milliárd forint megy marketingre és kommunikációra, ami Hadházy szerint nem jelent mást, mint hogy a kormány ismét uniós pénzből kampányol saját maga mellett.
Hatszázmillió mehet képzésekre, például elvileg 1500 dajka kaphat egy két hetes továbbképzést, ami borsos, 400 ezer forintot jelent fejenként...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.