Szerző: haszanz
2019.03.11.
...A legnagyobb eltérések a NIF-es pályázatokon Mészáros-cégeknél:
- A GSM-R rendszer 2. üteme. Eredeti ár: 39 milliárd, amire szerződtek: 59 milliárd. R-Kord és I-Cell Mobilsofttal közös pályázat.
- Vasúti felújítás: Szántód-Kőröshegy-Balatonszentgyörgy. Eredeti ár: 55 milliárd, amire szerződtek: 72 milliárd. R-Kord, V-Híd, Swietelsky közös pályázat.
- Ercsi elágazás-Pusztaszabolcs közötti vasúti pálya és kapcsolódó létesítményeinek korszerűsítési munkálatai. Eredeti ár: 28 milliárd, amire szerződtek: 38 milliárd. Mészáros és Mészáros, a Vasútépítők Pályatervező, Kivitelező és Iparvágányfenntartó Kft.-vel közösen.
- Vasúti felújítás Százhalombatta és Ercsi között. Eredeti ár: 41 milliárd, amire szerződtek: 48 milliárd. Mészáros és Mészáros, a Vasútépítők Pályatervező, Kivitelező és Iparvágányfenntartó Kft.-vel közösen.
- Püspökladány-Ebes. Eredeti ár: 69 milliárd. Amire szerződtek: 75 milliárd forint. R-Kord, V-Híddal közös pályázat.
- Érd-Érd alsó összekötő vágány. Eredeti ár: 3,6 milliárd, amire szerződtek: 8,6 milliárd. R-Kord, V-Híddal közös pályázat.
- M8 autóút Körmend-Rábafüzes. Eredeti ár: 36,5 milliárd. Amire szerződtek:40,8 milliárd. M&M, a Duna Aszfalttal közösen.
Nincs mindenhol megadva a közbeszerzési értesítőben az eredeti ár a pályázatoknál, de azoknál ahol megadták, ott összesen 50 milliárd forintos különbözet látható az eredetileg kalkulált ár és aközött, amennyiért az R-Kord elvállalta a munkát.
Van aztán olyan is, amikor piaci szereplő már nem is indul olyan tenderen, ahol Mészárosék is pályán vannak, és vattacéget sem sikerül találni. „A váci szennyvíztisztító telep szennyvíziszap hasznosításának fejlesztése” is ilyen volt, hol azért kellett érvényteleníteni a tendert, mert nem volt két érvényes ajánlat. Ugyanezért lett érvénytelen az újszászi vasútállomás biztosítóberendezésének megújítása is...
- Ercsi elágazás-Pusztaszabolcs közötti vasúti pálya és kapcsolódó létesítményeinek korszerűsítési munkálatai. Eredeti ár: 28 milliárd, amire szerződtek: 38 milliárd. Mészáros és Mészáros, a Vasútépítők Pályatervező, Kivitelező és Iparvágányfenntartó Kft.-vel közösen.
- Vasúti felújítás Százhalombatta és Ercsi között. Eredeti ár: 41 milliárd, amire szerződtek: 48 milliárd. Mészáros és Mészáros, a Vasútépítők Pályatervező, Kivitelező és Iparvágányfenntartó Kft.-vel közösen.
- Püspökladány-Ebes. Eredeti ár: 69 milliárd. Amire szerződtek: 75 milliárd forint. R-Kord, V-Híddal közös pályázat.
- Érd-Érd alsó összekötő vágány. Eredeti ár: 3,6 milliárd, amire szerződtek: 8,6 milliárd. R-Kord, V-Híddal közös pályázat.
- M8 autóút Körmend-Rábafüzes. Eredeti ár: 36,5 milliárd. Amire szerződtek:40,8 milliárd. M&M, a Duna Aszfalttal közösen.
Nincs mindenhol megadva a közbeszerzési értesítőben az eredeti ár a pályázatoknál, de azoknál ahol megadták, ott összesen 50 milliárd forintos különbözet látható az eredetileg kalkulált ár és aközött, amennyiért az R-Kord elvállalta a munkát.
Van aztán olyan is, amikor piaci szereplő már nem is indul olyan tenderen, ahol Mészárosék is pályán vannak, és vattacéget sem sikerül találni. „A váci szennyvíztisztító telep szennyvíziszap hasznosításának fejlesztése” is ilyen volt, hol azért kellett érvényteleníteni a tendert, mert nem volt két érvényes ajánlat. Ugyanezért lett érvénytelen az újszászi vasútállomás biztosítóberendezésének megújítása is...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.