Szerző: Az Én Pénzem
2018.12.28.
A november végétől szilveszterig tartó fogyasztási csúcsszezonban a magyar vásárlók az első 9 hónapban szokásos havi átlagköltésük másfélszeresét költik el a kiskereskedelemben. Nem mindegy, hogy hol, mire és mennyit adunk ki. Ebben segíthet néhány termékteszt.
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) akkreditált Élelmiszer és Vegyipari Laboratóriumában húszféle virslit vizsgáltak meg. Az ellenőrzés a fehérje-, a zsír-, a nedvesség- és a sótartalomra terjedt ki. A vizsgált húsz virsliből három megbukott. Nem felelt meg a Pikok sertés virsli, a Hercsi Bécsi virsli és a Landhof Frankfurti sertés virsli is.
Az egyik termék zsírtartalma az előírt határértéket, egy másiké pedig a csomagolásán feltüntetett értéket haladta meg. A harmadiknál a termék fehérjetartalma nem érte el a Magyar Élelmiszerkönyvben előírt szintet. Az ITM a vizsgálatról más adatokat nem adott tájékoztatást, sem a kiadott közleményben, sem az eredményeket mutató táblázatban.
Nem mindegy pedig, hogy hol, milyen áron beszerezhető, és az élvezeti érték alapján milyen besorolású termékekről van szó. A KPMG szerint a november végétől szilveszterig tartó fogyasztási csúcsszezonban a magyar vásárlók az első 9 hónapban szokásos havi átlagköltésük másfélszeresét költik el a kiskereskedelemben. A többségnek nyilvánvalóan fontos, hogy pénzét a legésszerűbben adja ki...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.