- NEHAZUGGY BLOG
Szerző: Swan Edgar
2018.07.11.
Ha már érdekel valakit az ügyfelek véleménye, meg is ragadom az alkalmat és megérdeklődöm, hogy mi a jó franc abban a pláne, hogy úgy lehet ügyfélkapuhoz jutni – amin keresztül elektronikusan intézheti az ember az ügyeit -, hogy előtte sorszámot kell kérni, személyesen elmenni az irodába, fél napot várni, hogy regisztrálni lehessen? Igaz, akinek 2016 után adták ki a személyigazolványát, az elektronikus úton is regisztrálhat, de az engem nem vigasztal.
Egyébként tényleg gratulálok Nyitrai Zsoltnak és Gulyás Gergelynek, amiért ilyen embert próbáló időben is időt tudtak szakítani arra, hogy szóba álljanak egymással. Erről tényleg érdemes volt kiadni egy közleményt. Már izgalommal várom amikor az is nyilvánosságot kap, ha Jenő Alfonz, a Jenő és Alfonz Kft. ügyvezetője megkéri a titkárnőt, hogy főzzön már neki egy kávét...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.