Szerző: Mr Flynn Rider
2018.07.25.
A nemzet szíve egyszerre dobban, ha meglátja szárnyalni a 2rule-t!
Bizonyára sokan azok közül, akiket nem vakít el a mindent nemzeti festő propaganda, megkérdezték már maguktól, hogy milyen gazdasági-üzleti megfontolások állhattak a háttérben, amikor Mészáros Lőrinc új sportszermárkát dobott a piacra. Megnyugtatunk mindenkit, nem voltak ilyenek.
És akkor jön is a követkeő, nyugtalnaító kérdés, mégis, hogy lehet sikeres hetek alatt annyira az új sportszermárka, hogy kiszorítsa az Adidast?
Úgy, hogy Ön fizeti!
Közelítsük meg máshonnan a kérdést.
Sokan nem is értik, amikor a tudatos és politikailag tájékozottabb polgárok (ún. citoyen-ek) bekommentelik valahová, hogy
„Az én adómból megy ez is!”
meg
„Ezt is az én fizettem!”
Ilyenkor az átlag ostoba, gyűlöletre ácsingózó Origo-olvasó csak áll elhűlve és nem érti. Hogyan? Hát hogy lehet az? Olyan gazdag vagy?
Nem, mindezt persze képletesen értették a tudatos citoyenek, de sajnos, teljesen hétköznapian, kézzel foghatóan, sőt: bizonyíthatóan is így van: ők fizették. Meg én, aki a cikket írom. Meg ön, aki ezt elolvassa. Mindenki adott bele egy kicsit. (Pont úgy, ahogy mindenki adott bele a felcsúti kisvasútba, a stadionokba, Rogán helikopterezésébe, Semjén vadászatába, ésatöbbi, ésatöbbi, ésatöbbi.)
Ez benne a szép. És egyben ez mutatja be a rendszer abszurditását, igazságtalanságát, minden aljasságát.
Mészáros Lőrinc ugyanis (illetve a többi NER-es oligarcha, akárcsak anno Simicska is) a magyar állam és a Európai Unió hathatós segítségével, máskor egyszerűen félrenézésével, vagy éppen tudatos támogatásával a közösből lopva gyarapítja a magánvagyonát.
Pontosan az ilyen ál-válllakozásokon keresztül. Mostanra 200 felett jár a cégeinek száma és többet keres, mint egy "átlagos" amerikai popsztár.
Lássuk be, ez lopás, bűncselekmény,
amit a magyar állam amiatt tűr el (alkalmasint: támogat), mert a magyar állam gépezetét is olyanok működtetik, akik szintén egyenlőtlenül részesülnek a közösből (lopnak). Vagyis mindezt maffiaszerűen, többen, érdekközösségben csinálják, vagyis bűnszövetkezetbe tömörülve, amit összefoglaló néven Fidesznek lehet hívni. Ennek a maffiának a vezére Orbán Viktor, legfőbb intézője Mészáros Lőrinc. És, hogy visszakanyarodjunk a kiindulóponthoz, a 2rule nevű márka hirtelen szárnyalása, szokatlan sikere is egyvalamit mutat be: hogyan lehet az országot megszállni, majd annak erőforrásait egy szűk kör részére átcsatornázni.
Lássuk be, a 2rule nem azért virít ott már három futball-csapaton (a Puskás mellett a Diósgyőr és a Haladás,) nem azért reklámozzák orrba-szájba a köztévén, nem azért állt oda mellé Dárdai Pál, elveszítve ezzel szakmai hitelességének morzsáit is, mert a 2rule nevű márka olyan jó vétel. Nem jó minőség, mint az kiderült, amikor a divattervező és a független sajtó maradéka darabokra tépte. Kiderült, hogy egy ócska, műanyag, import termék. még csak nem is magyar, amire az átlagos Origo-olvasó verhetné a mellét. A reklámja egyenesen botrányosan szar, mindenki látta a videót, ami olyan, mint valami abszurd Monty Python-jelenet, csak ők komolyan gondolják...
Lássuk be, ez lopás, bűncselekmény,
amit a magyar állam amiatt tűr el (alkalmasint: támogat), mert a magyar állam gépezetét is olyanok működtetik, akik szintén egyenlőtlenül részesülnek a közösből (lopnak). Vagyis mindezt maffiaszerűen, többen, érdekközösségben csinálják, vagyis bűnszövetkezetbe tömörülve, amit összefoglaló néven Fidesznek lehet hívni. Ennek a maffiának a vezére Orbán Viktor, legfőbb intézője Mészáros Lőrinc. És, hogy visszakanyarodjunk a kiindulóponthoz, a 2rule nevű márka hirtelen szárnyalása, szokatlan sikere is egyvalamit mutat be: hogyan lehet az országot megszállni, majd annak erőforrásait egy szűk kör részére átcsatornázni.
Lássuk be, a 2rule nem azért virít ott már három futball-csapaton (a Puskás mellett a Diósgyőr és a Haladás,) nem azért reklámozzák orrba-szájba a köztévén, nem azért állt oda mellé Dárdai Pál, elveszítve ezzel szakmai hitelességének morzsáit is, mert a 2rule nevű márka olyan jó vétel. Nem jó minőség, mint az kiderült, amikor a divattervező és a független sajtó maradéka darabokra tépte. Kiderült, hogy egy ócska, műanyag, import termék. még csak nem is magyar, amire az átlagos Origo-olvasó verhetné a mellét. A reklámja egyenesen botrányosan szar, mindenki látta a videót, ami olyan, mint valami abszurd Monty Python-jelenet, csak ők komolyan gondolják...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.