Szerző: VITÉZ F. IBOLYA
2018.06.07.
Homlok Zsolt tavaly vette feleségül Mészáros Lőrinc lányát. Ennek megfelelően jó éve volt, csak egyik cégéből 855 millió forintot vehetett ki.
Nemcsak Mészáros Lőrinc kezei között válik minden arannyá, hanem a veje, Homlok Zsolt érdekeltségei is megtáltosodtak. Cégei 2017-es mérlegeiből az látszik, hogy apósa nyomdokában halad: a frissen alapított vállalkozását máris több száz millió forintos árbevétellel pörgeti, a veszteségesből pedig nyereségeset varázsol. Mindez kevesebb, mint két év termése, vagy inkább az utóbbi egyé, amióta összeházasodtak Mészáros Lőrinc középső leányával, Ágnessel.
Homlok Zsolttal 2016 szeptemberében fordult meg a világ, akkor menesztették a Swietelsky Vasúttechnika Kft. ügyvezetői posztjáról, és azután indult el a vállalkozói karrierje. Hogy a váltásban mennyi szerepe volt Mészáros Lőrincnek, nem tudhatjuk, de az biztos, hogy a felcsúti milliárdossal a vasúttechnikai cég topmenedzsereként is volt alkalma együttműködni, hiszen a Homlok vezette cég kapott megbízást a felcsúti kisvasút építésére, a dél-balatoni vasút 100 milliárd forintos megaberuházásában pedig konzorciumi társa volt Mészáros cégének, az R-Kord Kft.-nek.
Menesztése után, mindjárt 2016 novemberében megalapította saját vasútépítőjét, a Homlok Zrt.-t, majd tavaly nyáron bevásárolt egy csehországi cégbe, 600 ezer cseh korona tőkét emelve, és ezzel többséget szerzett a Vasútvillamosító Kft.-ben (Vasútvill). De a Mészáros-klánnal is közösködik, a tavaly december végén alapított RM International Zrt.-ben az igazgatóság tagja Mészáros nagyobbik leányával, Beatrix-szal együtt. A szekér gyorsan megindult, a Homlok Zrt. még egy éves sem volt, amikor konzorciumi tagként elnyert egy 5,5 milliárdos munkát a MÁV Zrt.-től, a kisvárdai vasútállomás és környezete fejlesztésére. A projektből jutott az apósnak is, Mészáros cégét, az R-Kordot bevonták alvállalkozóként. Legutóbb pedig közösen nyert az após és veje, azaz a Vasútvill és az R-Kord, de már egy jóval nagyobb, 23 milliárdos darabot az észak-balatoni vasútfelújításból...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.