Szerző: hvg.hu
2018.06.07.
Magyarországon gyakorlatilag nincs már olyan ember, aki dolgozóként vagy ügyfélként ne lenne kapcsolatban valamelyik Mészáros-céggel. A tojásrántottától az áramfogyasztáson át az olvasnivalóig az élet egyre több területén milliók számára megkerülhetetlen Orbán Viktor kormányfő barátja.
Mackónadrágos nemzeti focikapusunk, habár már nem válogatott, mesteri védés közben Mészáros-féle ásványvízzé lényegül át a felcsúti Pancho Arénában. Nehéz lenne kihámozni, hogy pontosan mi az üzenete a Vivienvíz reklámfilmjének, ám a 20 másodperces képsor tagadhatatlanul magán hordozza a (majdnem) leggazdagabb magyar cégbirodalmának jegyeit: provincializmus a nemzeti árukapcsolás rendszerében. Mészáros Lőrinc egy felszámolási eljárásban szerezte meg az ásványvíz-palackozót, amely hamarosan addigi forgalmának többszörösére kapott állami megrendelést, és ebből már reklámra is futotta. Persze nem másutt, mint a világ közepének számító felcsúti focistadionban. A Vivienvíz még kevésbé felkapott, mint például a Szentkirályi, de a bicskei ásványvíznek nemcsak a MÁV 6 millió palacknyi ingyenes vízosztása jelent biztos piacot, hanem a Mészáros neve alatt futó szállodalánc, a Hunguest Hotels is, ahol tavaly 404 ezer vendég 1,4 millió vendégéjszakát töltött...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.