Szerző: Jogállam 2.0
2018.06.21.
Profi balett képzésre jártak évekig azok a táncos fiúk, akik a felcsúti stadion-avatón, a budapesti vizes vb-n és Orbán Viktor 2018. március 15-ei nagygyűlésén táncoltak.
Eközben a Magyar Állami Operaház levette műsoráról a Billy Elliot című musicalt arra a kormánypárti sajtócikkre hivatkozva, miszerint a darabban szereplő kiskamasz balett iránti elhivatottsága homoszexuálissá teszi a fiúkat.
Kétségtelenül forróbb lett a hangulat, melegséget vittek a nézők szívébe azok az Orbán-kormány közeli rendezvényeken visszatérően fellépő tehetséges néptáncos fiúk, akiknek táncképzésének és napi edzéseiknek része a professzionális balett. Néptáncos pályájuk mellett többen közülük modern balett formációkban is táncolnak.
A 2017-es budapesti úszó- és vizes világbajnokság megnyitójára – ahol a táncjelenetek közt mások mellett ugyanez az állami keretek közt fenntartott néptánc formáció balettos képzettségű művészei is szerepeltek – potom 3,4 milliárdot költött a kormány. A Magyar Idők kormánypárti lap tánc-definíciója szerint akkor ez kőkemény állami buzilobbira ment el. A záró ünnepségre hasonló volument tapsoltak el...
Talán most fog felszisszenni Jezsenszky Miniszterfia Zsolt is, ha megtudja, hogy az István, a király rockopera legutóbbi színpadi változatában szintén ezek a balettal igencsak izzadásig képzett fiúk táncoltak. Szerinte ezzel az államalapítástól kezdve a magyar keresztény nemzeti egységbe foglalták a szerzők a buzulás veszélyét. Izgatottan várom a Szörényi-Jeszenszky párbajt, ahol a Szörényi család színpadművészetből és üzleti szemléletből leckéket ad a rasszista tankönyvéről elhíresült volt külügyminiszter homofób, diszkós dj fiának. Az Erdélyben mára könnyes himnusznak számító nemzeti rockoperát nagy mutatvány lesz meleg-propaganda címen letiltatni...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.