Szerző: CZINKÓCZI SÁNDOR
2018.05.31.
Ha a turizmusról van szó, a miniszterelnök lánya nem csak az új imázs kitalálásánál segít be, de az állami irányítás alá vont divatiparban is nyomul. A HVG a csütörtöki számában arról ír, hogyan szereztek fontos pozíciókat Orbán Ráhel ismerősei.
Egy tavaly decemberi határozattal a kormány 2 milliárd forintot különített el arra, hogy a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) felpörgesse a magyar divat- és dizájnipar fejlesztését. Az állami pénz megérkezésével pedig egyből Orbán Ráhel emberei kerültek pozícióba. A HVG szerint ezt jól mutatja, ahogy a divathét korábban bevált szervezőcsapatát hirtelen lecserélték, hogy helyet csináljanak Orbán Ráhel baráti körének. A rendezvény nevét is Central European Fashion Week-re változtatták. A fő támogató pedig a Mercedes helyett a MOL lett. A korábbi szervezők egyébként annál a Design Terminálnál dolgoztak, aminek szintén Orbán Ráhel ismerőseinek nyomulása miatt kellett elköltözniük az Erzsébet térről.
A miniszterelnök lányának ismerősei jó pozíciókba kerültek a Magyar Turisztikai Ügynökségen belül is...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.