Szerző: Ténygyár
2018.01.25.
- A miniszterelnök-jelöltek versenyében Vona Gábor (Jobbik), Karácsony Gergely (MSZP-Párbeszéd) és Gyurcsány Ferenc (DK) is több lájkot, megosztást és kommentet produkált a közösségi médiában, mint Orbán Viktor
- Bár Orbán Viktor keveset posztol, az ő felhasználói a legaktívabbak az oldalán, és róla született a legtöbb pozitív tartalmú komment is
- Karácsony Gergely megítélése a legjobb a politikusokat spontán említők között
Az Ynsight és a Ténygyár legutóbb azt járta körül, hogyan teljesítettek a pártok a közösségi médiában – most arra voltunk kíváncsiak, mi mondható el a miniszterelnök-jelöltekről. Mostani kutatásunk elsősorban arra kereste a választ, mekkora aktivitást váltottak ki az elmúlt hónapban (a kutatás időpontja 2017. december 20. és 2018. január 20. között volt) az egyes pártok vagy pártszövetségek miniszterelnök-jelöltjeit, és hogyan fogadták őket a magyar választók a Facebookon és az online térben. Fontos megjegyezni, hogy a közösségi média népszerűsége nem konvertálható szavazatszámra; azaz attól még, hogy valaki jól teljesít a Facebookon, nem biztos, hogy komoly eséllyel indul a kormányfői pozícióért. Ráadásul a pártok, illetve politikusok által elköltött hirdetési pénzek az eredményeket jelentősen befolyásolják – persze ez igaz lehet a választásokra is.
A legtöbb követővel a Facebookon továbbra is Orbán Viktor (550 ezer) rendelkezik, őt szorosan Vona Gábor (483 ezer) követi, majd erősen lemaradva Gyurcsány Ferenc (180 ezer) és Karácsony Gergely (120 ezer). Szél Bernadett 66 ezer követővel ötödik, Szigetvári Viktor 36 ezerrel hatodik, Fekete-Győr András pedig 1800 követővel még a közösségi médiában is az út elején tart...
Az Ynsight és a Ténygyár legutóbb azt járta körül, hogyan teljesítettek a pártok a közösségi médiában – most arra voltunk kíváncsiak, mi mondható el a miniszterelnök-jelöltekről. Mostani kutatásunk elsősorban arra kereste a választ, mekkora aktivitást váltottak ki az elmúlt hónapban (a kutatás időpontja 2017. december 20. és 2018. január 20. között volt) az egyes pártok vagy pártszövetségek miniszterelnök-jelöltjeit, és hogyan fogadták őket a magyar választók a Facebookon és az online térben. Fontos megjegyezni, hogy a közösségi média népszerűsége nem konvertálható szavazatszámra; azaz attól még, hogy valaki jól teljesít a Facebookon, nem biztos, hogy komoly eséllyel indul a kormányfői pozícióért. Ráadásul a pártok, illetve politikusok által elköltött hirdetési pénzek az eredményeket jelentősen befolyásolják – persze ez igaz lehet a választásokra is.
A legtöbb követővel a Facebookon továbbra is Orbán Viktor (550 ezer) rendelkezik, őt szorosan Vona Gábor (483 ezer) követi, majd erősen lemaradva Gyurcsány Ferenc (180 ezer) és Karácsony Gergely (120 ezer). Szél Bernadett 66 ezer követővel ötödik, Szigetvári Viktor 36 ezerrel hatodik, Fekete-Győr András pedig 1800 követővel még a közösségi médiában is az út elején tart...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.