Szerző: Mr Flynn Rider
2017.12.17.
Nem vicc: a Budapest-Belgrád vasútvonal felújítása értelmetlen és értelmetlenül drága. De sok kínai pénzből épül, amire Mészáros Lőrinc új cége repülhet rá.
Erősen korrupció és hazaárulás-szaga van az új, Orbán-kormány által tető alá hozott Budapest-Belgrád vasútvonal-rekonstrukciónak.
Ez Magyarország legdrágább vasútfejlesztése és a legértelmetlenebb: az Index cikke elég egyértelműen leírja, hogy a kínaiaknak teljesen mindegy, hogy az árucikkei 70-80-nal, vagy 100-zal érkeznek Európába, hiszen a fontos árukat nem ezen a vonalon szállítják. (Mivel senki sem klikkel a linkre, ezért leírjuk: mindezt az Index a szállító cégtől tudta meg, nem saját maga találta ki.)
A kínaiaknak ugyan mindegy, de nekünk, magyaroknak nem, hiszen mi fizetjük vissza a Kínától kapott hitelt. A szaksajtó szerint ráadásul
A kínaiaknak ugyan mindegy, de nekünk, magyaroknak nem, hiszen mi fizetjük vissza a Kínától kapott hitelt. A szaksajtó szerint ráadásul
a beruházás megtérülése optimista számítások szerint is minimum 130 év,
de ebből akár 2400 év is lehet. A témában születő cikkek pedig szinte kivétel nélkül ugyanarra a következtetésre jutnak: meglehetősen értelmetlennek tűnik az egész mind gazdasági, mind szakmai szempontból.
A vasútvonalat egyébként alig használják:
2014-ben 100,9 ezer,
2015-ben 90 ezer,
2016-ban pedig 83,9 ezer
volt azok száma, akik Budapest és Belgrád között a vasúti közlekedést választották - kérte ki a MÁV-tól az adatokat a Mátészalkaleaks és írt ebből összefoglalót az Mfor...
A vasútvonalat egyébként alig használják:
2014-ben 100,9 ezer,
2015-ben 90 ezer,
2016-ban pedig 83,9 ezer
volt azok száma, akik Budapest és Belgrád között a vasúti közlekedést választották - kérte ki a MÁV-tól az adatokat a Mátészalkaleaks és írt ebből összefoglalót az Mfor...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.